ronizzle



nu sitter jag hemma hos ronja och är gladis för att jag inte tog bussen hem
för det hade inte varit roligt
iallafall så hade vi en tjejochkilldag idag och dagen började med att vi skulle kolla på
filippa bark men vi fick kolla på en jävla tant som hade jobbat för kommunen i över 40 år
så då kan ni ju själva lista ut hur jävla gammal hon var och hur jävla tråkig hon var
jag, ema och otthilia stack efter en kvart och jag tackar gudarna för att vi satte oss så långt fram
så att vi kunde gå ut tyst och smidigt
senare på dagen såg vi en liten teater som hette livets lust eller något i den stilen
det var skitbra gjort, klappklapp

ronja ligger och sover på golvet och vi lyssnar på kent



Kommentarer
Postat av: Ronja

förlåt för att jag somnade :( <3

2009-01-13 @ 18:04:55
URL: http://thedoors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0