första


igår var första gången jag satte min fot på retro i danmark
hur fan pallar folk att ta på sig brunkräm ner till fötterna? hur pallar dem
går i skor som som är lika höga som eiffeltornet? hur fan i helvete pallar
trettonåriga brudar köra ner sin tunga i halsen på 24åriga utländska killar bara för att få en drink?
äh, fråga mig inte för jag vet fan inte varför..
och efter ni har läst detta så kanske ni förstår att jag aldrig mer komma sätta min fot där
ifall det nu inte skulle visa sig att robert plant ska dit, vilket är högst otroligt
så jag saknade att sitta på ronjas rum igår, och göra ingenting och dricka mig medvetlös
och vara med mina kära klasskamrater




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0