fan ta januari



idag satt jag, ronja och ema på tåget och drömde om sommaren
tänk er själva att sitta på ett stor jävla gräsmatta med fyra limpor cigg och 12 flak öl
kanske lite överdrivet, men just nu hade jag inte bangat
tänk er en ljusblå himmel och löven har kommit tillbaka på träden och dem är gröna
fan ta januari

idag gick jag till tre men jag skulle igentligen slutat 15:35 och nästa vecka
så ska vi få en lektion till efter detta, m-fucking naturkunskap för att i stort sätt
halva vår klass fick ig i kursen förra året för att vi hade en dålig lärare med kameltå
kameltå: det här elever, är fotosyntesen (hon ritar upp den och sedan ritar hon en raket)
elever:
ehmm.. varför ritar du en raket?
kameltå: jag tycker om raketer?

iallafall så spelade jag och miranda schack efter skolan
miranda: ååh fan att vi knuffade runder pjäserna efter vi hade kört förra gången, för annars hade vi ju kunnat fortsätta på det
erika: men vi behöver bara ställa tillbaka några
miranda: okej, sätter sig ner och skakar hela bordet så allt trillar
erika: smidigt


sommar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0