156



denna helgen har varit onykter
denna helgen har varit ett ganska stort rövhål
nästan lika dan som förra, bara att denna var faktiskt bättre
i fredags var vi som sagt hemma hos hampus och träffade hans pappa som tycker om svampar
och lyssnar på bra musik, nästa dag drack jag, henke och ema champange till frukost medans
vi kollade på festival
senare på kvällen kom henrik och ema till mig igen och dom lagade nuddlar här sen stack jag
iväg till torp, och firade richards artonårsdag - jessica var full - ronja var full - erika var full - alla var fulla
och idag så åkte jag skridsko med ema och min släkt, vilket var hyfsat underhållande med tanke på
att ema trillade hehe

och imorgon ska hela vår klass åka skidor i småland
önska mig lycka till

 mina föräldrar henrik och ema, tack så mycket
vattenpipa på engelska
  full sebastianbög:*
 = trött erika

Kommentarer
Postat av: Anonym

Passa på daj va! JAG ÄR VÄLDIGT GRACIÖS! eller hure' nu stavas^^ <3<3<3<3<3<3<3 löööööööv

2009-02-03 @ 21:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0