discotjej



jag tänker inte sitta här och skriva om vem som har gjort värst saker
och sedan rangordna allt i en 1-2-3 lista
men saken är den att vi båda har gjort fel, jävligt fel
och sånt här ska igentligen inte hända, inte alls
du får avgöra själv hur du känner, men jag hoppas att du vet om
att du själv också har gjort saker som inte går att radera , och antingen
så får vi kämpa oss igenom detta som bästa vänner gör, eller så får vi strunta i det
och jag ger detta valet till dig nu, jag lägger det i dina händer
när du känner att vi kan fixa detta, så vill jag att du kommer till mig
för vi kan inte göra på något annat sätt, för inget går att radera och inget går att få ogjort
och detta är inget "alltärdittfeljaggjordeinteettskitblabla", utan detta är ett inlägg om
att jag ber om ursäkt för vad jag har gjort (vilket jag hoppas att du också gör)
och att jag väntar på dig tills du känner att vi kanske kan fixa detta, för jag tycker inte
att detta ska förstöra en vänskap som räcker till månen och tillbaks

idag är sista dagen, sista dagen innan skolan börjar
igår innan jag somnade så tänkte jag på det, och jag insåg
att jag kanske borde se det positivt istället, tänk på dem som inte får gå i skolan
det lät ganska vettigt igår efter 70% rom, visst det är sant men jag har fortfarande inte motivation
för att kunna gå i typ tre mf månader till..
åh döda mig


Kommentarer
Postat av: Ronja

vi fixar det <3

2009-02-22 @ 16:49:33
URL: http://thedoors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0