14:e februari



idag är det den 14: februari, den dagen då alla fjortisar springer runder och lämnar pussbiljetter till folk som
dom inte känner, och 40+ damer med sina fyra ungar släpande efter sig som vill komma åt gratis ballongerna
och självklart så är det ju dagen som man ska fira med den man älskar
jag tycker att detta är en fruktansvärd dag, kanske bara för att jag är ensam men även ifall jag inte hade varit det
så tror jag att jag hade hållt kvar vid mitt svar endå, tänk dem människorna som aldrig har haft någon eller något?
vad ska dom göra idag? gå genom helsingborgs stadspark och kolla på lampor som hänger i träden och kolla
på när alla andra människor, har någon att älska..

jag hoppas iallafall att du är nöjd nu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0