how i miss you around



 idag är det söndag och en tråkig sådan som vanligt
 fast jag är ledig imorgon, vilket är skönt! 
 gårdagen slutade ganska bra förutom att jag, hallon och tessi skulle cykla och handla cigg
 men det slutade med att hallon trillade som även hade tessi därbak och jag flabbade som fan
 och sen när jag kommer på samma ställe där dem trillade så trillar jag också
 förresten så har vi haft en projektvecka denna veckan, och det har gått jävligt bra, vi har spelat in
 i studio och framfört det vi gjorde för en massa folk!
 
 det är snart den tredje december, för exakt två år sen, då såg jag dig för första gången
 kommer nog aldrig att glömma den dagen, malmö och snön rann ner från himmlen precis som om det
 vore bomber och på min ipod spelades samma låt om om om igen
 och den tredje december kommer jag vara i malmö, och jag hoppas att snön faller lika mycket som
 det gjorde för två år sen, och jag kommer lyssnar på samma låt men den enda skillnaden kommer bli
 att du inte kommer att vara där..


  ge mig en ciggzigg
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

posse :(

2008-11-23 @ 14:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0