spacefiremoon




 
 abf's teatergrupp var inte så jävla bra, förutom att jag fick kolla på dina coola färgade slingor i håret varje gång och under linåkerskolans gång så gick det bara idioter där, idioter med gucciskor med hästsvansar och tröjor där det    
 stod superlativ conspiracy på. jag försökte själv va en som dem, så jag kan inte klandra dem
 du stod längst in i ett hörn mellan skåpen och dörren till ö23, du såg inte ut att må så värst bra så jag gick fram och
 kramade dig, jag ställde upp för dig fast jag inte kände dig
 och idag så känner jag dig tillochmed mer än vad jag känner mig själv, och jag kommer alltid att ställa upp för dig
 du kanske är ett jävla rövhål ibland och det kanske jag också är, men det betyder inte att jag inte älskar dig
 det jag vill få sagt i denna meningslösa bloggen är igentligen är att jag älskar dig och du är min bästa vän


när den dagen kommer då blommorna slutar blomma då molnen inte orkar hålla upp regnet mer solen slutar skina den dagen då universum går under så kommer jag fortfarande stå vid din sida och fortfarande älska dig lika mycket




Kommentarer
Postat av: Anonym

Led Zeppelin vad jag älskar dig min Darline, min blomma. Du är den finaste jag vet och jag kommer att älska dig tills stjärnorna faller från himmlen.

2008-12-02 @ 23:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0